EYES ON THE PRIZE

Dåså, 5 veckor med träning och jag känner mig starkare än på länge. Dags att trappa upp det här och ta det till en ny nivå.

Lite muskler är på plats, träningsrutinen inne och december närmar sig med stormsteg. Jag vill komma i mitt livs form och en målbild känns oerhört viktigt för att inte ge upp. Bara träning är bra, men jag vill inte nöja mig här, jag vill se resultat. Och resultat ska det bli.


Nya inslag från och med idag:
Promenader (gärna på morgonen)
Inget socker
Så lite kolhydrater som möjligt.

En testperiod fram tills den 18 Nov, då det återstår en månad tills Sandra kommer hem, då är målet att ha gått ner 1 kg. För den här gången blir det inga orealistiska mål. Jag har tröttnat på dom.


Eyes on the prize, baby. Eyes on the prize.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0