Om att ha varit stark.

Jag tror att både du och jag känner hur vi liksom har tappat bort oss, hur vi vill tillbaka till de där starka, målinriktade personerna vi en gång var och idag när jag satt på spinningscykeln så slog det mig att jag är lite avundsjuk på den där gamla Tina, hon som alltid orkade, tränade tills hon låg ner och aldrig aldrig gav upp. Hon som lyckades gå ner i vikt och som var mycket sötare än vad jag är nu. Jag har hela tiden velat bli henne igen.

Men så slog det mig. Hon är inte mitt ideal, hon är min motståndare. Min motståndare som jag ska krossa, förgöra och besegra. Hon kanske var snygg, men jag ska bli snyggare hon må ha varit jävligt stark, men jag ska bli starkare och det må ha gått bra för henne, men jag tror fan att hon har mött sin överman nu.


Så ol' Tiny, första platsen är inte din länge till. New Tiny kommer att slå dig med hästlängder, du kommer att glömmas bort, inte synas i glansen av den nya.

Byebye.-


Ska se hur länge du får skratta den här gången, kompis.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0