inspiration

Carolina Gynning.

 

 

Hon är inte bara en av världens snyggaste kvinnor. Hon är konstnär, en för mig stor inspirationskälla och en av de bästa förebilderna jag vet. Ärlighet, råsnygghet och makt. Den här kvinnan har en självklar plats i min inspirationshög, jag tror att ni förstår varför.

Beslutsamhet, styrka och mod. Det må låta klyschigt men det är sant. Det ligger en stark makt i att veta att man gjort det bästa möjliga av sitt utseende, och det är inte något man bör förkasta. I en värld av snevridna ideal kan det vara svårt att få människor att förstå att man mår bättre om man ser ut på ett visst sätt och sämre om man ser ut på ett annat. Allt handlar om vem man vill vara och vem man är beredd att bli.

 

Tack Carolina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0