Let's get started.


Söndagar kommer från och med idag innebära planering. Planering inför den kommande veckan med jobb, mat och träning. Idag har jag varit duktig och gjort ett matschema inför veckan eftersom att jag, mamma och pappa numera alla behöver varsin matlåda. Om jag orkar vara riktigt ambitiös så hade jag även tänkt att baka lite bröd inför veckan. Något grovt, gott med mycket frön och fibrer. Dessutom skall det inhandlas proteinpulver och lite nya träningskläder.


Veckan kommer att innehålla:
  • Träning
  • Shopping
  • Ätning
  • Massa jobb
  • Övingskörning
  • Resa till Linköping?
  • Ännu mera träning

Det är mycket på gång nu och jag gillar det skarpt.
Nu vill jag vet om din vecka!


Nedräkningen har börjat: 71 dagar kvar.


Varför skulle inte vi klara det?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0