När man bara inte orkar


Nytt jobb, lite sömn, körlektion, hösttrött och allt man vill är att krypa in under täcket.

Men vet ni vad kära läsare? Det är nya tider nu!

Så jag slänger av mig täcket! Skuttar upp och packar träningsväskan, handduk, vattenflaska, skor, byxor, schampoo, balsam och deo. Allt ska med! Alla ska med! No time to waste! Idag är det träning!


Det blir bodypump idag och jag föreställer mig hur jag pressar ut kalorierna medan jag pumpar rörelserna. Sitter fortfarande i en del träningsvärk sen i lördags, men idag ska den tränas bort. Jag ser det som att jag ska ut på arenan och köra skiten ur mig. Jag ser hur jag ska släpa mig ut som en liten våt pöl till duschen och sen ta en välförtjänt bastustund, smörja in mig med lotion och bara njuta. För man måste unna sig att njuta när man har varit duktig och kämpat. Livet ska vara njutning så mycket som möjligt!


Nu återstår det bara att se om man kan ta sig ur sängen imorgon.

Önska mig lycka till!



Puss.



Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0