Precis som hon säger, det är bakom skallbenet det händer.


Inte trodde man att den svåraste människan i världen att övertyga skulle vara en själv? Inte trodde man att det jobbigaste i livet skulle vara att bestämma sig, besluta sig, genomföra. Självdiciplin.

Tänk om jag sa såhär att det är du själv som bestämmer hur mycket självdiciplin du har? Fake it until you make it. Och jag har bestämt mig för att ha jävligt bra självdiciplin när det gäller träning fram tills den 1 dec. Och jag är inte känd för att vara den mest resonliga personen på jordyta så försök bara, latheten, försök, kom an! Bjud upp till dans!
Den här gången tar du mig inte.


Tina - Latheten     1-0

Tea - Latheten      2-0


Stolt över dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0